10کانال اب زیبا ی جهان برای گردشگری

http://up.facenama.com/file/82364/ytrytryt.gif

http://up.facenama.com/file/83367/u0628u0646u0631_u0634u0628u06a9u0647_u0647u0627_u0627u062cu062au0645u0627u0639u06cc.gif

ای ادی لاین وثبت 
ادیتان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نظر تون در مورد وبلایگ بروز نویسان

 

هنگامی که ما در مورد شهرستانها  زیبا فکر می کنم، ونیز یکی از اولین که به ذهن می آید، به طور طبیعی اب یا رو دخانه ان ها است اما ایا می دانستید که  همین رودخانه ها یا کانال های اب یکی از مکانهای برای جذب گرد شگر می باشد ما در این فهرست شما رو با 10  کانال یا رودخانه اشنا خواهیم کرد به امید نظرات سازنده شما

10. بیرمنگام

شهرهای زیبا کانال
تولد کانال در این شهرستان بریتانیا صرفا به دلایل صنعتی بود.این کانال اب برای حمل و نقل در سال های که اوج حمل و نقل در بریتانیا رخ داده بو.د  در حال حاضر، گردشگران هجوم آوردند تا به حرکت این آبراه ها. نگاه کرده و لذت ببرن که کانال های بیش از ونیز. سفر با قایق در امتداد این آب ارائه یک دید از ساختمان عجیب و جالب و مناظر روستایی.

 

9.  تگیره

شهرهای زیبا کانال
به عنوان نیویورک تایمز لقب آن، این شهر آرژانتینی نوعی "ونیز قبل از توسعه است. ساخته شده از جزایر کوچک در دلتای رودخانه پارانا، تایگر واقع شده است 20 مایل دورتر از بوئنوس آیرس. بادبان در طول آبراه که مار بین جزایر، و شما در سراسر معماری بومی آمده است، تا حد زیادی توسط مدرنیسم دست نخورده است. چشم انداز زیبا و حیات وحش منحصر به فرد  و مردم می توانند در فعالیت های مختلف مانند قایقرانی و تماشای پرنده در اینجا افراط.

 

8. سوژو

شهرهای زیبا کانال
واقع در مرکز یانگ تسه دلتا، سوژو آثار تاریخ آن به قرن 5 قبل از میلاد. این شهر تاریخی نیز معروف برای شبکه آب و معماری چینی است. باغ کلاسیک در شهرستان ها، که بسیاری از آنها در میان سایت های میراث جهانی یونسکو هستند، و شهرهای کوچک و آب شگفت انگیز بزرگترین دستگاه کشش جمعیت. شهرستان ارائه می دهد یک نگاه اجمالی از قدیمی چین و فرهنگ آن است. عطر از غذاهای بومی و ریتم موسیقی چینی شما در آنها غوطه ور است.

 

7. استکهلم

زیبا شهر استکهلم کانال
پایتخت سوئد استکهلم است ساخته شده بر روی جزایر متعدد، با کانال ها و پل اتصال آنها. اغلب زیبایی در آب نامیده می شود، یک سوم از استکهلم از آب تشکیل شده است. بادبان را از طریق آبهای خواهد قبل از اینکه چشم خود را کاخ سلطنتی و مناظر با شکوه به ارمغان بیاورد. شهر قدیمی، موزه ها و گالری های هنری به شما در زبان از روز گذشته صحبت خواهد کرد. کانال ها در یخ شهرستان اسکاندیناوی در این فرصت فصل زمستان، اما پیشنهاد برای اسکیت.

همچنین مشاهده کنید. صفحه 10 چشمه های آب گرم طبیعی در جهان.

6. بروژ

زیبا شهر بروژ کانال
زیبایی از طبیعت و شکوه و جلال هنر فلاندرز و معماری در این شهر قرون وسطی در بلژیک خوش آمدید. تعیین شده به عنوان میراث جهانی توسط یونسکو، در بروژ است که توسط یک زنجیره ای از کانال ها، اغلب نامیده می شوند احاطه شده، بروژ تخم مرغ. کانال ها، به نام Reiens، ملاقات دریای شمال، عبور خانه های سنتی، کلیساهای قرون وسطی و باغ خوش منظره و زیبا در راه خود را. برای کسانی که پناه یک طعم و مزه در هنر، Groeninge و Memling موزه ارائه یک نگاه به هنر فلاندرز.

 

 

5. انسی

باشکوه کانال شهر انسی
شناخته شده به عنوان ونیز از رشته کوه های آلپ، این شهرستان زیبا در استان Haute-Savoie به فرانسه، واقع در امتداد ساحل از انسی دریاچه، یکی از تمیزترین دریاچه ها در جهان است. کانال رقیق Thiou قطعه مرکزی جاذبه در میان آبراه ها، در گوشه ای از که معروف کاخ د L 'ایل، ساخته شده در قرن 12th، است واقع شده است. شما می توانید شب در رستوران های متعدد در امتداد کانال صرف، لذیذ شراب محلی و زیبایی از کریستال آب روشن.

 

4.الاپوژا

زیبا شهر کانال در Alappuzha
شناخته شده به عنوان ونیز شرق، در الاپژوا یک شهرستان در کرالا، ایالتی در جنوب هند است. دروغ گفتن در نزدیکی دریا ، شهرستان معروف برای کانال آن، در اصل ساخته شده برای حمل و نقل سخت و زبر است. کانال به مرداب بکر که در آن هزاران نفر از خانه های قایقی هستند ارائه خدمات وجود دارد مرتبط است. شما می توانید یکی از آنها اجاره، اکتشاف و منظره زیبایی و فرهنگ محلی است. عاری از هر گونه سر و صدا از زندگی شهری، این یک محل مناسب برای لذت بردن از یک دوره آرام از روز است.

 

3. سنت پترزبورگ

زیبا کانال شهر سن پترزبورگ
دومین شهرستان در روسیه، سن پترزبورگ خانه را به شبکه کانال پیچیده ارتباط دریای بالتیک و رودخانه Neva است. بادبان پایین کانال با بهره گیری از ویندوز ویستا از بزرگ قدیمی قصرها، کاخها، کلیساها و موزه در امتداد آب است، که برای سیر کردن چشم سپاسگزار کافی است. یک سفر تا کانال Moyka به تنهایی به شما یک نگاه اجمالی از شیوه زندگی از اشراف روسی در دوران گذشته است. میزبان سفید شهرستان جشنواره شب هر تابستان، که پر زرق و برق از موسیقی و خرید.

همچنین مشاهده کنید. 10 مکان خیره کننده شما واقعا دوست دارم برای نشستن وجود دارد.

2. آمستردام

زیبا شهر آمستردام کانال
اغلب به نام ونیز شمال، آمستردام، پایتخت هلند، یکی از زیبا ترین شهرستانها در اروپا است.  کانال بیش از ونیز، و بیش از یک هزار پل اتصال آنها. تعدادی از آنها را ردیابی تاریخ خود را به قرون وسطی است. چهار کانال های اصلی که به صورت رگه های محوری شبکه کانال هستند تک، Keizergracht، پریسنگراخت و Herengracht. در سال 2009، حلقه کانال مرکزی آمستردام به لیست پذیرفته شد سایت های میراث جهانی توسط یونسکو.

 

1. هامبورگ

زیبا شهر هامبورگ کانال
بزرگترین بندر در آلمان یک محل ملاقات از سبک باستانی و تجدد است. اغلب به نام شهر پل، هامبورگ عملا توسط آب احاطه شده است. رودخانه آلستر و البه ستون فقرات از این شبکه آب تشکیل می دهد. پل، شماره بیشتر از هر شهرستان دیگر، ارائه یک چشم منحصر به فرد از شهرستان. پس از بازدید از ساختمان های کلاسیک و مناظر با شکوه و بندر مشغول است، شما می توانید یک زمان خوب صرف خرید و همچنین.

 

گرد اوری" بروز نویسان

لطفا ما را با نظر ات  زیبا ی خود  همراهی کنید




:: موضوعات مرتبط: معرفی , زیبا یها , تصاویر , تصاویر طبعیت , تصاویر ساختمان , ,
:: برچسب‌ها: کانال+اب+رودخانه+جهان+جذاب+زیبا+10 ,
:: بازدید از این مطلب : 1378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ارسال اين مطلب به ( فيس نما ) ارسال اين مطلب به ( فيس بوک )
Addthis کلوب توئیتر بالاترين گوگل بوک مارکت دیگ ياهو مسنجر
اشتراک گذاري در لينکدين
دلیسوز
ن : nadi91
ت : یک شنبه 30 / 5 / 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
احمد دیجی در تاریخ : 1394/5/30/ir98 - - گفته است :
عالی بودند بیشترشون تکراری نبودند موفق باشی
پاسخ: ممنون احمد جان


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://www.1br.ir/google372f1c785d46a5e4.html

صفحات پاپ آپ popup window